LivingforTheCity

Igår tittade solen fram, vilket lockade in mig och morsan mot stan.
Vi hoppade av på Södra och vandrade längs Götgatan ner mot Gamla stan. Vi strosade med all tid i världen, kikade i några affärer och mötte pappa på en uteservering. Slitna efter all fönstershopping barhoppade vi till nästa ställe där vi delade två pizzor i skenet.
Vandringen fortsatte in mot City där vi "plockade upp" Petter. Vi alla knallade längs Kungsgatan. Pappa och Petter mot "Victoria" i Kungsan, nästa barhopp. Jag och mamma fortsatte i affärer för att sedan prova ut dom nya Magnum Temptation, oklar vinnare.
Mitt i lyckoruset landar något varmt på min hand. Splash. Mitt i Kungsan flyger en fågelj-vel förbi och skiter på mig!! Nature fightes back sa pappa, karma sa Petter...
Efter kvälningar och desinficerande medel spikades ett spontant biobesök. Vi slog ihjäl några timmar på Waynes med hjälp av cream cheese bagels, rågbröd med hummus, chokladbollar och té.
Sist men inte minst begav vi oss mot vår slutdestination: Sagabiografen och The Reader. En lite komplex och långsam film som vägdes upp av en stor godispåse och en Loka Mango.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, du pratar om bajs i handen. i onsdags sådär precis innan en mysig lunch kände en fågel för att bajsa, rakt i mitt ansikte! du skulle sett Niklas:P

KOm förbi på en fika snart vet jag ! Sweet kisses

2009-06-13 @ 22:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0