HETTA

Förhoppningsvis är internet tillbaka för att stanna! Men pga instabiliteten blir min uppdatering inte tätare än så här:..

Mina senaste soldagar har till stor del spenderats på Eriksdalsbadet, där jag -om jag får säga det själv- pressat fram en skaplig grundbränna! Partwise med brorsan, familjen men för det mesta med mina sköna bönor.
Lite festande har hunnits med, vilket var ett måste med tanke på Lisas sista kväll i betongjungeln. Nu åker hon båt och grillar hela dagarna i det lilla paradiset, Småland.
Själv sliter jag på Donken större delen av denna vecka... Men sommarlov som i helgen betytt vattenpipa, marabou jordgubb och knasiga älsklingar är inte att nedvärdera! Och visst är det tre gånger roligare att kliva i en kort klänning när benen fått färg.

Heading to the beach...
 
...for fuel to the night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0