14/2


Hittils har min alla♥sdag varit hur mysig som helst. Jag vaknade lycklig och kär i livet.
Åt god eko-kyckling och nybakat bröd med phillie till lunch för att sedan möta vintersolen. Jag, Cassandra och Martina tog en långfika innehållandes Cola, chokladbakelse, pucko, äppel/kanel-muffin, te, sockerbulle och en ostfralla. Två timmar senare promenerade vi hem. Saga och Donna möte oss på vägen.

Väl hemma väntade en presentpåse - en berlock att hänga på fotkedjan och chokladhjärtan. För att toppa eftermiddagen till max kom pappa hem med godsaker i mängder. Även han får sina ryck.

Just nu äter jag geléhjärtan i väntan på maten.
Ikväll blir det förhoppningsvis KommandoCentralen som gäller.

Kram och Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

min dag har också varit supertrevlig! :-)

2009-02-15 @ 12:56:25
URL: http://emmmis.blogg.se/
Postat av: Mamma & Bullen

Låter mysigt värre :)

2009-02-15 @ 13:11:46
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0