Kyckling på Fredag (8)

Drog en skolk igår. Genuin bloggtorka.
Men idag är jag tillbaka, go' och gla'. Idag har jag gjort en obligatorisk procedur; ut med vinter- och fram med sommarkläderna! Jag riktigt njöt av att hänga tunna, pastellfärgade klänningar på mina galjar. Tunikor, blusar och tunna linnen, äntligen.
Som vanligt när solen är framme, har jag stekt på däcket. Utöver det har jag pluggat lite, gjort en greksallad och ätit god plockmat i form av kyckling, bröd och brie, oliver och avokado.
Sounds nice, oi?

Kommentarer
Postat av: Missextra

Nu är det sista chansen att anmäla sig till veckans blogg i min blogg (om du inte redan har gjort det) klockan 22 tar jag ut mina 5 favoriter. Det kanske blir just du om du anmäler dig nu!



En enkel väg till framgång helt enkelt;)

2009-04-17 @ 20:21:12
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; den finns i några inlägg sen :P

2009-04-17 @ 20:47:48
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0