Mamma luktar kanel

Lördagskväll. Vi tog en tripp till söta Cess för att sedan bege oss mot vår älskade Turingeväg med en kissnödig Malin och en taggad Cassandra i släpet. Lyckades charma till oss en gratis taxitur för att göra promenaden aningen kortare, tusen tack till taxichaffisen där ute! Ska inte skvallra allt för mycket, så jag håller mig till att; det blev en kul kväll med många sköna människor. Kvällens outfit var mycket simpel, därav ingen bild.
Sun down strax efter fyra. Upp igen klockan åtta. Trötta vandrade vi hem mot en deppig Söndagsmorgon... Trodde jag.
Vad är bättre än sin sköna, varma säng, disneydags, köket fyllt av kanelbullar, kylen av prinsesstårta, lite solsken och brorsan på besök?
På dagens schema står; lilla släkten på besök för att fira pappa, Gossip Girl och kanske lite studerande.
Gissa vem som slapp vårstädningen...


Kommentarer
Postat av: Deniesé

Åh vilken fin bild! :D



sv: Oh ja kan tänka mig det, ja skulle få panik om ja jobbade där. haha :P

2009-05-10 @ 16:23:05
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0