Weekend mems

För han har tagit studenten, fyfan vad han är bra!
Som förhoppningsvis framgår bjöd fredagen på utspring och studentmottagning. Härliga människor, strålande väder, god mat och ledighet från McD.
Nära var att jag, Martina, Saga och alla kussar förgyllde kvällen med årets (iaf för min del) första dopp... Men kvällen kom och därmed tveksamheten.
Champagne och Jordgubbspaj överträffade redan höga förväntningar!

När alla andra förmodligen solade, badade eller stekte vid någon kaj, på någon båt befann jag mig under tak. Utan AC. I pommes-frites-lukt. Ändå kändes det inte hemskt, för kommande kväll skulle bli riktigt bra. Jag tog en tripp till brorsan och (nästan syrran) Linnéa hemma i Hammarby Sjöstad, där jag fick en chans att pusta ut, fräscha upp mig och tagga till. Vidare hem till Julia där grillen väntade på våra laxkotletter och majskolvar. Efter middagen och posés framför kameran var det dags för nya äventyr! Medis, Örby och tuben därimellan.

Idag har jag unnat mig många soltimmar. Nya utemöbler, nachochips och guacamole, skvallertidningar och brorsan på besök!
... Och extra kärlek till Morsan idag, don't forget!

(Sköna bilder kan dyka upp..) X

Kommentarer
Postat av: Emmi

Du verkar ju också haft det skönt!

2009-06-01 @ 00:51:01
URL: http://iamemmi.blogg.se/
Postat av: Emmi

Hehe japp, imorgon gäller det! :D

2009-06-01 @ 23:07:38
URL: http://iamemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0