"En bra man är en död man" Medea

Pust. Verkligen - pust! En sådan här intensiv dag har jag inte haft på länge... Tusen nya intryck och nytt kunnande.
Jag har lyckats få ett (muntligt) nationellt engelskaprov och en geografiredovisning ur världen. Jag har tjänat ihop mina allra första kronor och lärt mig uppskatta "riktig" teater.

Donken, what to say? Gjorde minst fem underskrifter, ramlade i trappen (ingen såg!), lärde mig att göra den perfekta mjukglassen med chokladtopping, träffade en hel del härliga arbetskompisar och -givare, tog mina första beställningar (som b.la. kom från mina älskade SMBEisar) och lyckades hålla huvudet högt i ett par lite för korta byxor, som enligt S satt bra, och en rutig t-skjorta.
Värt att nämna är mina flurry-skills. Jag kan nu mera bjuda mig själv på den nya McFlurry Marängsviss!!

Halv sju stämplade jag ut, fick med mig en McFeast och en chokladshake och rusade mot tuben. Mot Östermalmstorg. Elverket och Medea.
En grymt bra pjäs, ett skönt sällskap och några svenska kändisar på plats (bland andra "Svensson Svensson Snubben") - tror inte det blir mycket bättre.

Tråkigt var att jag varken hann plåta något från Elverkets Medea eller min töntiga McD.uniform. Nåja!

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Haha verkar haft en bra dag! :)

Sv: Mja sjuk som sjutton men dagen har bara börjat ännu så de kan ju alltid hända nått kul. :)

Kram kram

2009-05-06 @ 09:07:51
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: sabina

sv: okej ;) Nä, nå jag hängde bara på stan med kompisarna (:

2009-05-06 @ 18:31:54
URL: http://ssabinaah.blogg.se/
Postat av: Deniesé

Du får ha en trevlig kväll tjejen! :)

2009-05-06 @ 18:49:55
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0