Beloved Stockholm

Vi plogade oss fram i (det ömsom härliga) snökaoset. Strosade runt mellan NK och Gallerian. Jag investerade i ett svart/vitt leopardfodral (till nästa helg - Jullans djurtema ;) och vitt té att mysa med i dessa kalla tider. En snabb muffin-fika senare mötte vi P för att käka på en sportsbar vid Norrmalmstorg. Det blev hamburgare med ost, bacon och pommes - mmm.
Som körsbäret på glassen träffade jag Sx2 och H i rulltrappan, en trevlig överraskning må' jag säga!



Alla får skåla med bira, utom lilla underåriga jag...


Kvällen avslutas med dom cheeseballs jag gick miste om igår, en schweizernöt, Beck och slutligen Oscarsgalan. Top noch helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0