Söndag

Söndagar. Så grå, så praktiska eller så... Bakis. Med tanke på min döda lördagskväll blev denna söndag allt utom det sistnämda. Jag har bla duschat, pluggat, ätit paj, duschat igen och bloggat lite. Eftersom jag älskar att planera har jag även checkat kalendern och räknat på några "ekonimiska förändringar". Haha, vilken jävla nörd.

Just nu sitter jag och funderar på mina Individuella val till 2:an. Jag ska disponera 300p och det lutar mot Multimedia, Ungt företagande och EngelskaC. Men det finns många valmöjligheter och frågan är om jag tar vatten över huvudet genom att välja tre seriösa 100poängare. Hmmmm...


Earl grey med honung från Skåne, en härlig skitblaska och en bit choklad.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello Jenny!

I just have tp say that I think you are a psyko in your head girl!

like your bloggiblogg but you can just kiss my marsmellow ass; big, white and fluffy. hope you enjoy it.



with love

http://whothefuckismartina.blogg.se



(a)

2009-02-08 @ 21:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0