Vi har rymt hemifrån

Mitt inlägg raderades. Latheten tar övertag.
Men en liten uppdatering bjuder jag på...

Jag, L och C har en tom lägenhet en vecka framöver, vilket kommer väl till pass såhär kring Midsommar. Dock inser jag bekvämligheten med att bo hemma. Matpengarna ryker snabbt och disken gör sig regelbundet påmind.
Gårdagen bjöd på tacos med nachochips och guacamole. 2nd L kom och vårt fokus lades på Desperate Housewifes.

Hembakta kanelbullar och senare grekisk "snabbmat" matchar dagens fina väder. Förhoppningsvis stannar solen över midsommarfirandet, som ännu är totalt oförberett. Dagen avrundas med kvällsfika på 60 med en hel del sköningar!

Temporary roomies


Kommentarer
Postat av: tova

Sv: Okej, såg skorna lite längre ner, de var riktigt snygga :).



Fina blid :), ser ut som en mysig dag :)

2009-06-18 @ 20:13:26
URL: http://tovasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0