Sju sorters blommor

En blick över min högra axel ger synen av regnet som öser ner. På självaste Midsommarafton! Jag antar att saker och ting är som vanligt...

Men inte deppar jag för det. Familjen och vänner kommer på middag så kylen är fylld av drömska kalorier. Hemgjorda köttbullar, hembakad jordgubbstårta och kärleksmums, ostbågar och massa choklad. Livet leker.
Senare bär det av mot Älvsjö, Bromsvägen och KCcrew plus fler.
Storys och bilder dyker troligen upp imorgon. Tills vidare; Glad blöt Midsommar!

... Till något betydligt viktigare. Mitt i marabou-snask, chips och dipp ringer brorsan från betydligt finare väder, Kreta. En förlovning på knä, i solnedgång. Jag kan inte vara stoltare och mer lycklig över att det blev just Linnéa. Stort grattis till er, välkommen L och way to go M!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0