Mitt sköna gröna

Gröna Lund med tjejerna igår. Hamburgare, Insane, Godisremmar, Langos, Fritt Fall Tilt och mjukglass med strössel.
...Och Popexpressen såklart. Den som jag lyckligt står över när tidigare måltider gör sig påminda (haha). Aldrig brukar jag må så illa i karuseller, någon som börjar bli gammal?
Hur som helst hade vi tur med vädret och riktigt kul. Jag, L och C låg utmattade framför Hannibal i "vår egna" lägenhet senare på kvällen.

Måndagen går i tema Beck. Dels då jag kommer sitta bänkad framför tvn efter några slitsamma arbetstimmar. Dels då jag känner mig som Becks granne med stödkrage efter alla gårdagens whiplash-skador.
Nu väntar solstolen på terassen och en sallad.


Lisa, Lina, Jenny, Cassandra. Tagen från och av Juliagoes.blogg.se

Ps. Dagens åkband var - wait fot it - rosa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0