Gårdagens skörd

Vaknade upp till "Ja, må hon leva", en levande mobil och Bridget Jones. Hemligt ärende och sen konsumshopping med tanke på morgondagens festligheter!
Gapiga brorsor på middag. Ost, kex, rödvin och cheesecake. Shots, rosor och en tappad kamera. Och så lite kaos därimellan.

Många fina presenter blev det, och fler kommer. Som sagt känner jag mig så liten, ivrig. Sugen på att riva upp det fint dekorerade lilla mysteriet. PAAKEEEEEEET!!
Tusen tack för: Resväskan som bara behöver en liten färgjustering, mitt "svensk sommar"-kit bestående av en solhatt och ett paraply, fotlänkarna, den metalliclila sminkväskan från Make Up Store som byts mot en champagnefärgad, VIPbiljetterna till Djurgården-Hammarby 9/8, skinnplånkan från Friis, mina tre rosbuketter i olika rosa nyanser, den leopardklädda HRmascaran, en Pilgrimsberlock i silver, presentkorten, pengarna och en danstermin på Söder!

Hemligt ärende två, nämligen dagens, förblir konfidentiellt tills Cassandra, Lisa och Lina själva kiss n tells. Mina läppar är förseglade, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0