Vecka 7

Ny vecka, nya tag.
Allmänt för denne är att jag lovat mig själv några nyttiga dagar. Jag känner ett starkt behov av att detoxa mig efter en helg av glass, m&m, ostbögar, sockrade nötter och fanta.
Hur som helst, nu blir det andra bullar.


Måndag - Matteprov
Tisdag - Sovmorgon, bokdiskussion och träning.
Onsdag - Kort skoldag, plugga svenska, handla inför torsdag och gå på "jobbintervju".
Torsdag - Bräda på Kungsberget, Sofi 17 och sista dag att göra individuella val.
Fredag - Svenskaprov, kort dag och bio(?)
Lördag - Alla♥sdag. KCcrew (?)
Söndag - Derby på hemmaplan, Salem/Tumba. Adela 18.


Indiv. val. Besluten går fram och tillbaka. Det är alldeles för mycket this n' that och när jag tror att jag bestämt mig kommer något ivägen. Troligtvis blir det iaf Multimedia och Hälsopedagogik. EngelskaC i trean. Wuhu.

/J

Kommentarer
Postat av: Marty

Ta hälsopedagogik på hösten din fjolla! :D

och du ska veta att ja inte dissar barnprogram men det där var ju bara psyko! "så här tar du livet av dig" liksooom. daa

<3333

2009-02-09 @ 22:43:05
URL: http://whothefuckismartina.blogg.se/
Postat av: julia

hahaha andra bullar, klockren bild jenny=P

2009-02-11 @ 15:48:14
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0