Budget myass!

Jag känner en stark iver. Ur hjärtats djup färdas signaler upp mot min hjärna. Signalerna bildar någon form av text, ett S följt av HOPPA. Den lilla shopaholicern i mig tar övertag och maktlöst sitter jag här. Ivrig.
Det är stora ha-begär just nu...

1. W380i "Blushing pink" - En skitfin telefon! Rosa, musik, kamera och flipflop-lucka, Grraawr.
2. Topshop - Romantiska inslag, festtoppar och "all or nothing". Tengo que hacer!
3. Rosa resväska - Hittat den perfekta, ska kirras! XL självklart.
4. Nödvändigheter - Tråkiga saker som vardagstoppar, ziptröja och mjukisbyxor.
5. VÄSKA - Jakten på drömmen är nu igång.
6. PlattTV - Lagom stor, inbyggd DVD. Ibland vore det praktiskt med några tekniska genuppsättningar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0