Paris is burning /Ladyhawke



Två konstateranden inom begreppet mode!
A) Om du inte redan har en kavaj - dags att köpa en. Även om jag tidigare var skeptisk har jag nu totalkonverterat. Jag bara längtar tills vårvädret infaller, då jag kan slänga på mig kavajen till ett par slitna jeans och mina rosa pumps perhaps.
B) Till er label-lovers tipsar jag om en troligtvis dominerande nykomling på marknaden. Paris Katie & I. En feminin design med edge som -vad jag senast läste- tillverkar begränsade upplagor, vilket gör det hela ännu mer intressant. Mitt första intryck är en skön blandning av festlig lyx, färgglada korsettliknande toppar(korall bla!), figursmickrande klänningar och med inslag av den nya säsongens Gossip Girl.
Ska kolla runt mer i veckan och bekräfta mina intryck av märket.

Bild från pariskatieandi.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa upp det snyggaste och det fulaste i din garderob :)

2009-02-21 @ 17:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0